Strandferiestedet strekker seg over 18 hektar, og skal ifølge reklamen levere «merkevarens eleganse og service». 

Unik blanding

Ferieanlegget har 168 spesial-designede gjesterom, inkludert 26 suiter med strålende havutsikt, samt 69 private boliger, som gir «en ekstraordinær luksusopplevelse på Floridas solkyst». 

PÅ STRANDA: Kort vei til havet St Regis Longboat Key Resort.

Boligene ble utsolgt på under ett år, og er utstyrt med romslige utendørsterrasser, privat heistilgang og andre såkalte premium-funksjoner.

De setter rett og slett en ny standard for luksusliv på stranda.

– The St Regis Longboat Key er et bevis på vår urokkelige forpliktelse til å levere enestående luksus og personlig service, sier president og administrerende direktør Anthony Capuano i Marriott International. 

– Det er spesielt passende at dette praktfulle hotellet markerer vår eiendom nummer 9000, fortsetter han.

– Hotellet har en unik blanding av moderne bekvemmelighet og tidløs sjarm, i tillegg til en fantastisk beliggenhet, som vi ser frem til å vise frem til å våre gjester.

Mange på gang

St Regis Longboat Key Resort  er utviklet av Unicorp National Developments, og designet av SB Architects, Hirsch Bedner Associates (HBA Miami) og Dutch East Design. Hotell-komplektset utgjør den største utviklingen på øya på over 50 år. 

Åpningen skjedde med en signatur St Regis champagne sabrage-seremoni i feriestedets store sal, med utsikt over Mexicogolfen.

Marriott har per idag en portefølje som inkluderer syv luksusmerker fordelt på 522 hoteller og feriesteder i 72 land og territorier, og har per idag på gang 122 prosjekter i 38 land. ©