Norwegian Reward stakk av med Freddie Awards i kategoriene «Årets fordelsprogram», «Beste kundeservice» og «Beste markedskampanje» for Europa og Afrika.
Fornyelse
Norwegian var nominert i hele seks kategorier. Freddie Awards er den største internasjonale prisutdelingen for fordelsprogrammer innen reiselivsbransjen, og seremonien foregikk i USAs hovedstad Washington D.C.
– Dette er stor stas, sier for direktør for Norwegian Reward, May Haukedahl Wilson, i en kommentar.
– Prisene er stemt frem av medlemmene våre, så dette er virkelig en anerkjennelse av vårt lojalitetsprogram. Vi jobber hele tiden for å tilby våre medlemmer størst mulig verdi i lojalitets-programmet og setter spesielt stor pris på at denne utmerkelsen kommer samtidig som vi i disse dager lanserer vårt fornyede Reward-program, sier hun
Flere fordeler
Ifølge henne fornyes Norwegian Reward nå med samme formål som tidligere – «å gi Norwegians passasjerer en billigere og enda mer sømløs flyreise». Opptjening av CashPoints og fordeler utgjør fortsatt kjernen i programmet. Jo oftere Reward-medlemmer velger å fly med Norwegian, jo flere fordeler får de. Hvert poeng er én krone, og kan brukesdirekte til blant annet å kjøpe flybilletter.
– Ifølge medlemmene er en av fordelene med programmet er den store fleksibiliteten i programmet, blant annet at de nå også kan velge gratis håndbagasje som en fordel, sier Haukedahl Wilson. ©